spot_img
15.5 C
Sarajevo
spot_img
NaslovnicaAutoNissan redizajnirao logotip za novo, digitalno doba

Nissan redizajnirao logotip za novo, digitalno doba

Nakon 20 godina, predstavljena je nova verzija Nissanovog logotipa. Novi Nissanov logotip dijelom ostaje vjeran tradiciji, i označava zaokret marke prema budućnosti.
Nissanov logotip posljednjih je 20 godina bio simbol vozila, djelovao je kao znak raspoznavanja, te odražavao filozofiju osnivača Yoshisukea Aikawe koja glasi: Ako je vaše uvjerenje čvrsto i nepokolebljivo, prodrijet će čak i u Sunce.
S izradom novog logotipa Nissana počelo je još 2017. kada je Alfonso Albaisa, potpredsjednik Nissanova globalnog odjela za dizajn krenuo istraživati nove mogućnosti vizualnog identiteta marke, piše Autonet.hr. Nakon brojnih skica i nekoliko maketa, stvoren je dvodimenzionalni logotip kakav je predstavljen na novom električnom modelu, SUV-u Ariya.
Novi dizajn omogućio je prijelaz iz krutog industrijskog dizajna u profinjen i topao dizajn s digitalnim potencijalom. Njime se označava evolucija Nissana kao pružatelja naprednih usluga mobilnosti, a ne samo proizvođača tradicionalnih automobila, poruka je koju kompanija ovom promjenom želi poslati.

valute

VALUTA.BA
spot_img

najnoviji članci

istražite više