spot_img
5.5 C
Sarajevo
spot_img
NaslovnicaAktuelnoKia Motors predstavila Plan S, do 2025. izdvojit će 25 milijardi dolara

Kia Motors predstavila Plan S, do 2025. izdvojit će 25 milijardi dolara

Korporacija Kia Motors nedavno je predstavila ‘Plan S’, svoju srednjoročnu i dugoročnu strategiju, namijenjenu progresivnom uspostavljanju vodećeg položaja u automobilskoj industriji budućnosti, koja uključuje elektrifikaciju, usluge mobilnosti, povezivost i autonomnost vozila.
Strategija Plan S donosi ‘iskorak’ iz poslovnog sistema, koji se temelji na fokusiranosti na vozila s motorima na unutrašnje sagorijevanje, na onaj koji u fokus stavlja električna vozila (EV) i pojedincima ili kompanijama prilagođene usluge mobilnosti. Kijine neprestane inovacije i povećanje dobiti će podržati dvokanalni Plan S, koji će se preusmjeriti na električna i autonomna vozila i usluge mobilnosti.
Do kraja 2025. godine Kia namjerava ponuditi 11 novih potpuno električnih modela. Sa njima bi ovaj brend trebao sebi osigurati 6,6% tržišni udio na globalnom tržištu električnih vozila (bez Kine), dok bi istovremeno 25% Kijine prodaje predstavljala ekološki prihvatljivija vozila.

Cilj je do 2026. godišnje prodati 500.000 EV-ova i milion ekoloških vozila

Na globalnom tržištu EV-ova, koje bi trebalo masovnije zaživjeti 2026. godine, Kia želi godišnje prodati pola miliona električnih vozila i milion ekološki prihvatljivijih vozila (bez Kine).
Južnokorejski velikan će za svoj Plan S do 2025. ukupno izdvojiti 25 milijardi dolara, što bi mu trebalo omogućiti liderski položaj na području elektrifikacije i diverzifikacije poslovanja.
Kia do kraja 2025. želi dostići 6% operativnog profita i 10,6% prinosa na kapital (ROE), čime bi obezbijedila nužni kapital i maksimizirala vrijednost za svoje dioničare.
Plan S je odvažan i preduzetan plan prelaska na poslovanje budućnosti, koje se temelji na dva stuba: električna vozila i usluge mobilnosti. Plan je da postavi stranke na prvo mjesto te da ponovo ojača inovacije razvojem proizvoda i usluga koje kupcima nude nova iskustva.
S Planom S će se Kia fokusirati na dva strateška cilja: (1) vodeću ulogu kod popularizacije električnih vozila i (2) širenje usluga mobilnosti za električna i autonomna vozila, kao i ulazak na tržište namjenskih vozila (PBV).
Kia će se s prihvatanjem strategije razlikovanja proizvoda (npr. s isključivo električnim modelima) i inovacijama fokusirati na zauzimanje vodećeg položaja na globalnom tržištu električnih vozila.
Kia je u maju 2019. godine postala suvlasnik Rimac Automobili, koji proizvodi sportska električna vozila, a u septembru iste godine i kompanije IONITY specijalizirane za uspostavljanje mreže brzih punionica. Investicija u IONITY ključna je za razvoj Kijine infrastrukture brzih punionica u Evropi i drugdje.

valute

VALUTA.BA
spot_img

najnoviji članci

istražite više